Latest Art Work

Wednesday, October 18, 2006

张智霖 - 分开了,仍是温暖

分开了,仍是温暖
by 张智霖

当中有话却未言
唯愿你会了解
愿你知 这感觉实太短
相识告别爱恨绵绵
唯愿你纵远走心不远

仍期望一天可相见
就算你共我心未复原
情仍在人和事改变
但我心却与你相牵

如风我愿留住
如斯似断难断
如痴醉往日我心爱蔓延
如此际未留住
留下我依依眷恋
今天分开仍觉极温暖
(各自怀念)

情深我愿留住
情痴却未如愿
情海里浪是你心爱蔓延
晴空里望年月流逝了
不可以改变
今天分开仍觉极温暖

Is a cantonese song, the music video seems sad. Anyway the lyrics is posted for a friend.

1 comments:

Wisely said...

haha yes i agree, so do not watch too much. =) Basically this is from a TVB drama called 天地男兒,reason why it seems so sad is becos when 子建 (by chilam) wants to confess his feelings towards 雪凝 (by Jessica), she has committed suicide, so the truth is buried forever. =)